Răspunsuri

2014-09-25T13:52:07+03:00
1 editura ; 2 cei ce au intocmit cartea 3) ce fel de manual este ( romana , mate , bio ) etc 
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T14:20:36+03:00
Pe prima coperta a unei carti se scrie titlui cartii.O fila are doua pagini. Rolul paginii de cuprins este acela de a stii la ce pagina este titlul lectiei respective.  Cartile au o importanta deosebita in viata omului  ,dezvolta vorbirea comunicarea invatam foarte multe lucruri.
multumesc frumos
multumesc te uiti te rog si tu la problema mea
daca stiu cu mult drag
da unde sa ma uit?