Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T13:48:13+03:00
1. Are un ochi bine format.
2. Ioana are ochi de culoare albastra.
3. La pranz am mancat un ou ochi.
4. Mi-a scapat un ochi de la plovar si s-a desirat un pic.
5. Ochiul de apa din desert se numeste oaza.
99 4 99
irina are ochi albastri.EU aprind un ochi de la aragaz.Astazi am mancat un ochi cu piure.Mama are ochi numai pentru tata.
2014-09-25T14:01:47+03:00
E Mu am un pahar plin ochi cu lapte, Maria a mincat un ou ochi. Nicola are un pisoi cu un ochi albastru si unu verde.
38 3 38