Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T12:27:05+03:00
1.....9;-9nr.x1cifra=9
10.....99;90nr.x2cifre=180cifre
100.....999;900nr.x3=2700cifre
1000....2000;1001nr.x4=4004cifre
9+180+2700+4004=6893cifre
e cel mai bun raspuns?
2014-09-25T12:29:06+03:00

de la     1     la      9                                  9cifre

de la    10   la     99                2×90 =   180

          100          999              3×900 =2700

        1000        2000              4×1001=4004  Total : 6893


1 5 1