1.Suma varstelor a doi copii este de 26 de ani .Cat era suma varstelor celor doi copii in urma cu 4 ani. 2.Peste 8 ani suma varstelor a trei copii va fi de 64 ani.Cat ers suma varstelor celor trei copii acum 5 ani

2

Răspunsuri

2014-09-25T11:21:33+03:00
26-4=22 ani(in urma cu 4 ani)
64-5=59 ani(in urma cu 5 ani)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T11:35:48+03:00
1.  In urma cu 4 ani , varsta fiecarui copil era cu 4 mai mica ⇒ 
   Suma varstelor celor 2 copii era cu 2*4=8 ani mai mica adica 26-8=18 ani

2. In prezent suma varstelor celor 3 copii este cu 3*8=24 ani mai mica decat 64
adica 64-24=40 ani
In urma cu 5 ani suma varstelor era cu 3*5=15 ani mai mica decat acum 
⇒ In urma cu 5 ani era 40-15=25 ani 

O alta rezolvare este daca peste 8 ani suma este de 64 , in urma cu 5 ani suma era de
 64-3*13= 64- 39= 25 ani pentru ca 8+5 =13


2 5 2