Răspunsuri

2014-02-17T18:48:36+02:00
Mijloacele interne de imbogatire a vocabularului sunt Derivarea.Compunerea.Schimbarea valorii gramaticale.
Mijloacele externe de imbogatire a limbii romane sunt imprumuturile
Neologismele.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-17T18:52:36+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Derivare ,compunerea,si conversiunea sau schimbarea valorii gramaticale    a)derivare cu sufix :imparatie     ,derivare cu prefix :neincetat    b)compunere prin sudare bunavointa  ,prin alaturare:caine-lup ,foarea soarelui  , prin abreviere:BCR ,PDL   , prin concersiune :madalina canta frumos.    frumosul merge la magazin,,   baiatul frumos este destept.
1 5 1