Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-25T09:19:39+03:00
Simple: -Elena canta.
             -Ionel scrie.

dezvoltate:- Gina merge in parc cu prietenii.
                  - Alina citeste cartea intersanta.

afirmative: - Ionela se duce la magazin.
                  - Copilul invata lectia.

negative: -Ionela nu se duce la magazin.
                 - Copilul nu invata lectia.

enuntiative: -Mihaela s-a dus la Balul Florilor.
                  - Monica a fost in parc acum o ora.

interagative: -Cine canta la vioara?
                    - Cosmin este un elev silitor?  
220 4 220
2014-09-25T09:21:53+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Simple : Eu ma joc / Ma duc sa mananc / Eu dansez / Pictez frumos / Soarele rasare
Dezvoltate : eu ma joc cu mihai,ana si alin / Balul florilor a fost cel mai frumos bal / Asteara am dansat pana la epuizare / Dispeara o sa merg in oras cu mihai ,ana si constantin /O sa merg la balci poimaine cu bunicii mei , si verisorii .
Afirmative : mi-am facut temele , am mancat tot , am stat pana azi-noapte , am scris la mate, am fost afara
Negative : nu am mancat / nu am fost afara , nu am dansat , nu mi-am scris tema ,nu o sa ies afara .
Enuntiative : balul florilor a fost frumos , am mers acasa cu tata , am stat pana tarziu , am mers cu autobuzul , am fost la munte
Interogative : ai mancat? , ai dormit ? , ti-ai facut tema ? , ai fost la magazin ? , ai luat paine ?
129 4 129