Răspunsuri

2014-02-17T18:43:08+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-17T18:44:10+02:00
A ramas\cum il stiam.\
Si le notezi pe fiecare "A ramas"=P.P
"cum il stiam"=PR
Ca sa te ajut mai mult( daca nu intelegi predicativa):
Ca subordonata sa fie predicativa trebuie sa existe un predicat nominal incomplet( adica sa existe un verb copulativ)
Daca facem contragerea subordonatei de mai sus, ne va iesi:
A ramas la fel
a ramas la fel = P.N
1 5 1