Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T23:51:29+03:00
rapitor
zburator

guleras
copilas

saniuta
vrabiuta

tineret
bradet

frunzis
pietris

inelar
dentar

bistritean
clujean

mangalagiu
sacagiu

Sper ca ti-au fost de folos:d








1 5 1
2014-09-25T00:03:13+03:00
1. ispititor, incantator
2. copilas, baietas
3. casuta, masuta
4. bradet,
5. pieptis, grabis
6. fierar, cronicar
7. maramuresean, clujean
8. - -
rapitor
zburator

guleras
copilas

saniuta
vrabiuta

tineret
bradet

frunzis
pietris

inelar
dentar

bistritean
clujean

mangalagiu
sacagiu

Sper ca ti-au fost de folos:d