exact.am vazut multe exerciti asemanatoare:)
de unde esti?
Rucar , Arges
Si eu invat pentru simulare :) sunt din Bradulet,Arges :)
atunci bafta pentru maine:) eu sunt din ramnic,buzau

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-17T18:33:46+02:00
Este o propozitie in interiorul frazei in care sunt prezentate informatii suplimentare care nu au legatura cu textul , de obicei este despartita de restul frazei prin virgule , paranteze sau linii.
cu placere
DA-MI PT. CEL MAI BUN RASPUNS TE ROG!!! :D
ok:
ms mult , mult , mult :):):):):*
cu placere:)
2014-02-17T18:33:47+02:00
Este o constructie in care apar informatii suplimentare, care nu are legatura cu enuntul sau propozitia din care face parte.