Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2013-12-23T17:20:05+02:00
Persona, as alege prietenia.
Mai presus decat bogatia, frumusetea si inteligenta, este modul prin care ne alegem prietenii, relatiile pe care le avem cu oamenii din jur.
Cel mai minunat mod prin care ne putem dezvolta din punct de vedere social.
O adevarata valoare , ce se slefuieste cu multa rabdare si sacrificiu. Perseverenta este esentiala intr-o prietenie .
Cel mai inteligent răspuns!
2013-12-23T17:33:27+02:00
Eu as alege ploaia,pentru ca imi place mult acest fenomen :3
                                             Calatorie(titlu)
Era o zi de toamna. Priveam afara prin fereastra mica de la bucatarie. Soarele stralucea pe cer si pasarelele se pregateau pentru o calatorie lunga. Am suspinat. Viata mea nu era la fel de roz ca a pasarelelor. As fi vrut sa pot zbura alaturi de ele, sa-mi creasca aripi ca printr-o magie si sa ma inalt in vazduh. Am iesit afara fara prea mare tragere de inima. M-am asezat pe covorul de frunze uscate ce se asternuse peste panantul din fata casei mele si am asteptat. In timp ce priveam cerul albastru cum se intuneca, m-am gandit la posibilitatea de a avea si eu aripi. Am adormit. Visam ca ma inaltam alaturi de prietenele mele spre cer, ca soarele imi mangaia usor penele albastre. Am inchis ochii si m-am lasat purtata de vant. O adiere usoara ma facea sa ma clatin si sa-mi reglez privirea. Apoi am simtit-o. O atingere usoara, ca a unei particule de praf. Inca una. Si inca una. Ploua! Picaturile de apa rece imi invaluiau corpul si imi spalau penele. Mirosul de proaspat pe care il emana fiecare picatura ce-mi atingea corpul fraged ma facea sa ma cutremur. Apoi am simtit o zguduitura puternica. Nu,nu fulgera. Era mama, care ma trezea din visul mult dorit. Se pare ca intradevar ploua, iar eu, inca intinsa pe covorul de frunze ruginii eram din ce in ce mai uda. Am mers in casa cu mama sperand ca intr-o zi voi putea zbura in ploaie!
2 5 2