Răspunsuri

2014-09-24T22:02:32+03:00
Personaje si actiune.
Modul de expunere predominant este naratiunea.
GENUL EPICGenul epic cuprinde totalitatea creatiilor epice adica acele opereliterare in care autorul isi exprima indirect sentimentele prinpovestirea unor fapte, a unor intamplari si prin intermediulpersonajelor.Particularitati:1. Genul epic cuprinde totalitate operelor epice populare sau culte.2. Orice opera epica are 3 elemente definitorii: narator, actiune,personaje.3. Modul de expunere predominant al acestor opere este naratiunea.4. Naratorul este cel care povesteste (nareaza, relateaza)inta
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T22:03:12+03:00
Are personaje, nsrator, actiune
modul predominant de expunere este naratiunea

1 5 1