Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T21:49:57+03:00
Notam nr. cu a si b.
a-b=410
a:b=3 rest 22 => a=3b+22
3b+22-b=410
2b=410-22
2b= 388
b=388:2
b=194
a=410+194
a= 604

pe cea cu dreptunghiul stii sa o faci?
ti-am facut-o !
bafta!
pune-le ca fiind cel mai bun raspuns daca ti am fost de ajutor!
2014-09-24T21:52:34+03:00
A-b=410  rezulta ca : a=b+410
a:b=3 r.22  rezulta ca a=b*3+22

Il inlocuim pe a :
3b+22=b+410
3b=b+388 rezulta 2b=388 b=194 a=410+194=604

R:a=604 b=194
1 1 1