Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T21:54:08+03:00
1.Noi suntem in clasa. (noi-subiect,suntem-predicat,in clasa-complement)
Noi suntem.
2.Alina citeste o carte.(Alina-subiect,citeste-predicat,o carte-complement)
Alina citeste.
3.Maria si Ioana invata la istorie.(Maria si Ioana-subiect,invata-predicat,la istorie-complement)
Maria si Ioana invata.
2 5 2
2014-09-24T21:55:17+03:00
Maria merge in parc.            S/subst+Pv/v+C/subst
Maria merge.               
Vantul sufla cu putere.          S/subst+Pv/v+C/subst
Vantul sufla.
Ploaia cadea molcom.          S/subst+Pv/v+C/subst
Ploaia cadea.

2 5 2