Va rog, imi trebuie repede raspunsul. Media aritmetica a nr 3 si 9 este...?

Rezultatul calculului 5 radical din 2+ radical din 18..??

Daca perimetrul unui triunghi echil. este 27 cm, atunci lungimea laturii este egala cu...?

Rezultatul calculului (x+5) la a doua este..??

Un dreptunghi cu lungimile laturilor de 10cm, respectiv 6cm are perimetrul egal cu al unui romb. Atunci latura rombului are lungimea de...?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T21:05:24+03:00
M.a. = (3+9 ):2=12:2=6.
5 radical din 2 + radical din 8 =5 radical din 2 + 2 radical din 2 = 7 radical din 2.
P=3xl 
P=27 deci l= 27:3=9. 
(x+5) la a doua este = x la a doua + 2x5 + 5 la a doua = x la a doua + 10x + 25.
P drep. = 2(L+l) = 2(10+6) = 2x16= 32. 
P romb = 4l = 32
l=32:4=8. 

1 5 1
2014-09-24T21:07:50+03:00
1. Media aritmetica= 3+9/2 =6
3.Perimetrul = 27/3=9 => 9 este lungimea laturii
4. x patrat + 2x + 25 : este ecuatie de gradul al doilea deci afli delta care va fi negativ (<0)