Completé avec les jours de la semaine. ............maths ...........maths .............maths ...........maths ..............maths ............maths J'en ai assez! Je préfé le français. Ce trebuie sa fac?

2
Lundi, mardi, mercredi, jeudi, vendredi
Trebuie să completezi cu denumirea zilelor săptămânii

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T21:00:23+03:00
Les jours de la semaine = zilele saptamanii . 
Presupun ca in spatiile libere trebuie sa spui orele de mate din fiecare zi a saptamanii .

J'en nai assez , je prefere la francais = m-am saturat , prefer franceza .


2 5 2
2014-09-24T21:20:29+03:00
Lundi, mardi, mercredi, jeudi, vendredi. Astea sunt denumirile zilelor săptămânii. Cu astea trebuie să completezi spațiile punctate.