1)CE SE SCRIE PE PRIMA COPERTA A UNEI CARTI? 2) CARE ESTE IMPORTANTA COPERTELOR? 3)CATE PAGINI ARE O FILA? 4)CARE ESTE ROLUL PAGINII DE CUPRINS?5)DE UNDE SE POT PROCURA CARTILE?6)CE TIPURI DE CARTI PUTETI PROCURA DE LA LIBRARIE SAU BIBLIOTECA?7)CE IMPORTANTA AU CARTILE PENTRU VIATA OMULUI?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T20:54:22+03:00
1) autori, carti si editura; 
2) importanta copertelor este pentru a proteja cartea ingrijita;
3) o fila are 2 pagini;
4) rolul paginii de cuprins este ca noi sa vedem ce cuprinde cartea;
5) cartile se pot procura de la chioscuri, librarii si prin comanda;
6) putem procura cartii de poezii , povesti, de limba romana , de matematica si multe alte carti;
7)in viata omului cartile au o importanta mare pt ca din ele omul invata multe lucruri bune....
13 4 13
2014-09-24T20:57:17+03:00
1. Ce materie e, pt ce clasa e , de cine este scrisa . 2. Pt a proteja paginile . 3. 2 pagini 4.pt a gasi mai rapid o letie sau o poveste, 5.- 6. - 7. cartile te ajuta la dezvoltarea cunoasterii