Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2013-12-23T15:18:57+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Daca vrei doar o idee e bine;))
Afara este frig, stau in casa si privesc pe geamul aburit aceasta "Regina " a zapezii.
Mirosul de fum, ce se strecoara de la soba imi da o senzatie placuta. Bunica , tocmai a terminat de copt dovleacul. Imi place sa vad cum aceasta culoare de portocala se amesteca in castronul meu cu lapte. Pur si simplu iubesc iarna
- asta e o idee. Succes!
Cu siguranta, iarna este cel mai frumos anotimp, pentru ca atunci, familia este reunita si exista o adevarata armonie, o bucurie a sufletului, cand bunicul te imbratiseaza si iti spune povesti din trecut, cand bunica tocmai a terminat de crosetat o caciula pentru tine, cand sora se joaca frumos cu motanul...
mai vrei? e ok?
E superb .Sărut mâna ! Îţi mulţumesc din suflet!
cu placere, Cosmina! Mult succes!
Mulţumesc tare mult ! :*.Mi-ar plăcea să mai ţinem legătura,se vede că eşti o persoană minunată .
Cel mai inteligent răspuns!
2013-12-23T16:02:49+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Iarna. Anotimpul iubirii si al bunatatii. Uneori stau si privesc fulgii de nea ce coboara lin din cer si ma gandesc la multitudinea de oameni din jurul meu. Fiecare e aparte in felul sau, asemeni fulgilor de zapada. In aceasta mare de oameni, ma simt ca un mic peste nerabdator care asteapta sarbatorile de iarna. Sarbatorile acealea care iti incalzesc sufletul cu toate ca e frig afara afara. Acele sarbatori care ne fac pe fiecare dintre noi sa ne gandim la latura noastra sensibila, la copilul din noi. Iarna ma invata sa fiu mai calda, sa daruiesc din putinul meu fiecarui prieten, sa arunca cate un zambet fiecarul necusconut de pe strada, sa ofer o mana de ajutor celui nevoias.
Iarna este anotimpul prieteniei. Cu fiecare centimetru de zapada care se aseaza pe trotuarul din fata casei mele ma simt purtata de un val de emotii. E momentul sa le zambesc prietenilor, sa iau bataie cu zapada si sa fac oameni de zapada.
Iarna ma face sa nu ma mai gandesc ca lumea asta e plina de oameni facuti dupa sablon care nu ies din rutina, ci sa-i vad pe toti egali si plini de viata!
Iarna e anotimul meu preferat!
1 5 1