Răspunsuri

2014-09-24T20:09:53+03:00
Mara , BUNA carte , BUN film ! Privese-l si o sa stii argumentul singura .Bafta )
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T20:10:34+03:00
Da, deoarece avand in vedere ca e buna, are succes, si daca are succes (ma refer la carte) anumiti producatori se gandesc sa faca un film pentru a le arata si celorlalti, care poate nu citesc prea mult,povestea redata in carte. Si atunci se realizeaza un film bun, asat doar in cazul in care se urmareste intocmai actiunea din carte considerata buna.
Mai pune tu niste cuvinte de la tine si dezvolta opinia mea! Bafta! :)