Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T19:57:47+03:00
(2x-y)²=4x²-4xy+y²
sau
(2x-y)(2x-y)=2x·2x-2x·y-2x·y-y·(-y)=4x²-2xy-2xy+y²=4x²-4xy+y²
2014-09-24T20:05:13+03:00
Efectuati analiza sintactica a fagmentului :

In timp ce toate se certau Abecedarului i-au cazut och pe doua cuvinte ce stateau mai retrase:
,,Dragste'' si ,,Prietenie''
-Dar voi na-ti spus nimic! Na-ti vrea sa va aparati drepturle!
-Na-vem de ce ne certa! Ne-am facut prieteni vechi care ne pretuesc! Cel mai inmportant etste Dumnezeu Cel care a creat totul

                                                     Va rog ma ajutati imi trebu tare