Răspunsuri

2014-09-24T19:54:22+03:00
4<7<9  |^{ \sqrt{} }
2< \sqrt{7} <3 | * (-1)
-3<- \sqrt{7} <-2
[- \sqrt{7} ]=-3

16<23<25 |^{ \sqrt{} }
4< \sqrt{23} <5
[ \sqrt{23} ]=4

49<56<64  |^{ \sqrt{} }
7< \sqrt{56} <8
[ \sqrt{56} ]=7

81<88<100  |^{ \sqrt{} }
9< \sqrt{88} <10
[ \sqrt{88} ]=9


Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T19:55:03+03:00
Partea intreaga a lui -√7 este -3 deoarece -√7=-2,64 opusul este √7 adica 2,64
√23 partea intreaga e 5 deaorece √23=4,79 opusul este -√23 adica -4,79
√56 partea intreaga e 7 deoarece √56=7,48 opusul este -√56 adica -7,48
√88 partea intreaga e 9 deoarece √88=9,38 opusul este -√88 adica -9,38