Răspunsuri

2014-02-17T18:11:28+02:00
In primul enunt cratima desparte doua parti de vorbire diferite care se rostesc impreuna.
in al doile enunt tine locul vocalei u.
6 4 6
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-17T18:14:28+02:00
Pai poti da un enunt asa( banuiesc ca esti in clasa a-VIII-a, nu?):
Cratima din structura .......  marcheaza rostirea legata a doua cuvinte, marcheza lipsa vocalei elidate ,,..."( zici vocala), evita hiatul si pastreaza rima si ritmul poeziei.
Ca sa te puncteze la maxim, le spui pe toate(cateodata nu exista vocala elidata, deci nu o mentionezi)
Sper sa ne dea ceva usor :))))
cica ii mai greu decat examenu in sine..
http://meditatiilaromana.wordpress.com/2010/03/30/opera-lirica/
ii din 2010..
era cum sa demonstram ca ii opera lirica :)