Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2013-12-23T15:08:34+02:00
Cred ca poti sa incepi cu o idee generala: cauta citate despre povestire
Dupa spui: 
In primul rand, consider ca prin povestire, autorul se transpune pe sine. Reuseste sa spiritualizeze omul.
In al doilea rand...
In concluzie
Bafta!
Cel mai inteligent răspuns!
2013-12-23T16:14:54+02:00
Ce e o poveste? Un simplu continut al unei carti ar zice unii, dar nu este asa. Povestea este partea sensibila a unui om oarecare ce hotaraste sa ii puna sufletul pe hartie. Povestea reprezinta pentru fiecare dintre noi o iluzie a vietii pe care ne-ar placea sa o traim, o enigma a vietii ce nu va fi niciodata dezlegata. Fiecare dintre noi intelege diferit aceeasi poveste, deoarece sensibilitatea fiecaruia difera. Prin poveste fiecare om isi limpezeste trairea spirituala si amelioreaza ceea ce a trait de-a  lungul zilei. Dupa un patru la scoala, dupa o cearta su seful, o parte din noi se refugiaza in lectura, in acea poveste minunata in care totul este asa cum vrem noi sa fie. Uneori este dificil sa gasesti cartea potrivita. Multora nu le place sa citeasca, dar inca nu au simtit acea parte de sensibilitate pe care orice poveste incearca sa o transmita. Povestea, in adevaratul sens al cuvantului, reprezinta i forma de ameliorare a existentei si de spiritualitate a omului!
Superb ! Multumesc foarte frumos !:*:*:*
Cu placere :) Ma bucur ca iti place
:)