Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T19:44:29+03:00
Este un semnal de atac.La aparitia câinelui, din cate am observat eu, pisicii nu doar ca i se zbarleste parul, dar scoate si un sunet, un fel de chit.Acestea sunt semnale de atac.Intr-un fel spune "Daca te apropii sunt pregătită sa te rănesc."
3 5 3
2014-09-24T21:14:47+03:00
Este un semnal de atac pentru ca pisicilor nu le plac cainii .