Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T19:42:14+03:00
Atunci când soparla se simte atacata, aceasta prefera sa-si lase coada in mâinile pradatorului ca sa-si salveze viata.Renunta atât de usor la ea deoarece coada i se reface, i se regenereaza.
8 4 8
2014-09-24T21:25:09+03:00
Atunci când soparla se simte atacata, aceasta prefera sa-si lase coada in mâinile pradatorului ca sa-si salveze viata.deoarece aceasta se reface.
4 4 4