Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T19:36:31+03:00
Ce adaptări la mediul aerian observi la :păsări,insecte,lilieci?
- forma aerodinamica
- aripi
 Din ce cauză  au apărut ele?
- au aparut in clipa in care s-au inmultit pradatorii, intr-un fel este o forma de adaptare

6 4 6
2014-09-24T21:19:43+03:00
Pasarile,insectele si liliecii s-au adaptat foarte bine mediului. Au aparut deoarece temperatura este foarte buna.
2 2 2