In poezie apar mai multe persoane gramaticale, unele exprimate, altele incluse sau doar sugerate :eu,ea,el si noi. Identificati cine este "el" din prima strofa, cine sunt "eu " si "ea" din strofa a doua si "noi" din strofele a treia si a patra.
P.S. poezia este Lacul de M. Eminescu
ESTE FOARTE URGENT!!!

2

Răspunsuri

2014-09-24T19:19:11+03:00
Clasa a 8a? daca da ce exercitiu? de la ce pagina?
12 3 12
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T19:25:43+03:00
In prima strofa el este lacul. Eu -autorul iar ea-iubita. Noi- cei doi indragostiti.
63 4 63