Răspunsuri

2014-09-24T19:08:55+03:00
Dragă bunică,  Chiar dacă brațele tale m-au legănat, chiar dacă am adormit cu capul pe pieptul tău, memoria lor a rămas adânc închisă în amintirile copilăriei, de care nu-mi aduc aminte. Nu am o imagine clară despre chipul tău, doar din fotografii îmi pot imagina căldura pe care o transmiteai celor din jur. În imaginație mi-am construit și gustul zemii, al plăcintelor cu cireșe sau al cozonacului de Paște. Vocea ta nu are sunet pentru mine. Nu știu cum sună numele meu spus de tine și nu știu cuvintele de alint pe care mi le spuneai, nici cântecul pe care îl fredonai înainte să adorm. Gesturile tale le-am construit din cuvintele prin care mama mea, sora și verișorii te descriau.
defapt al tau era mai bun dar am dat din gresela pe al lui symona2019
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T19:10:00+03:00
                                   Draga bunici
Va urez Sarbatori fericite! si multa sanatate va iubesc
                                      
                                                                               cu drag
                                                                             cum te numesti
1 5 1