Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T20:19:04+03:00
Intareste valoarea de simbol a frumusetii feminine intruchipata de cea care este asteptata sa rasara misterioasa din trestii ca o minune a apelor.
1 5 1
2014-09-24T20:35:35+03:00
Scrierea cursiva a pronumelui personal ea ne face sa intelegem ca nu este vorba de o persoana anume ,ci de "iubita"in general,proiectie imaginara ideala,de a carei imagine diafana ,poetul are sufletul plin.
1 1 1