Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-17T17:56:29+02:00
Cunoaste-ti prietenii pentru a-i iubi si dusmanii pentr a-i stapani.

Se scrie cu cratima pentru ca arata posesia.

cunoasta-ti - tu sa cunosti
a-i iubi, a-i stapani - pe ei sa ii iubesti, pe ei sa ii stapanesti
9 4 9
2014-02-17T17:57:53+02:00
Cunoaste-ti nu cunoasteti desparte doua parti de vorbire diferite care se rostesc impreuna.
a-i nu ai pt ca arata posesia.

4 3 4