vrei sa spui cu ceasul luminii si intelegerii?
Da asa
ceasul este timpul lumini si intelegeri
ceasul este cel mai bun timp al lumini si al intelegeri.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T18:51:22+03:00
Regele isi privi sfetnicii si dupa acest ceas al luminii si al intelegerii decise sa ceara pacea si sa plateasca tribut puternicului imparat.
2 5 2
2014-09-24T21:20:36+03:00
Ceasul este cel mai bun timp al lumini si al intelegeri.