Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T18:44:31+03:00
2170:37=58,64
25531:121=211
4128:101=40,87
Nu stiu cum sa ti multumesc!
Ale mele erau corecte,dar in fine !
Am comparat rezultatele amindoua erau bune.Apreciez gestul tau.
Orcum mi-am dat seama ca a tale erau corecte am regretat cind am aleso pe deva
Eu am raspuns inaintea ei si ea are greseli,aici se dau cel mai bun pe cunostinte!
2014-09-24T18:46:25+03:00