Răspunsuri

2014-09-24T18:29:23+03:00
1) -3, -4, 3, 4
2) 0,1,2,3,4
3) 3,4,5,6,7...
4) -1,-2,-3,-4
5) -3,-4,-5 ..
6) Z
7) -2,-1,0,1,2
8) 5,6,7,8,9 ...
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T18:29:33+03:00
1) {-3, -4, 3, 4}
2) {0, 1, 2, 3 ,4}
3) {3, 4, 5, 6, 7...}
4) {-1, -2, -3, -4}
5) {-3, -4, -5...}
6) Z
7) {-2, -1, 0, 1, 2}
8) {5, 6, 7, 8, 9...}
Multumesc pentru raspunsuri, dar cum se rezolva? Care este mecanismul, macar un exemplu la una din ele.
AM inteles cum se face, multumesc. Numai stiam cum e cu modulele, am terminat de 20 de ani liceul :))