Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T18:13:49+03:00
( 1+2+3+...+n = n(n+1) / 2 )
S=1+2+3+...+100 = 100*(100+1) / 2 = 50*101 = 5050
* = inmultit cu
\=supra
2+4+6+...+500
2(1+2+3+...+250) =2*250+251\2 =625,5
Astept punctele
2014-09-24T18:20:17+03:00
1+2+3+...+100= (100*101) : 2
=50*101 (atat, asta NU SE CALCULEAZA)
2+4+6+...+500=2*(1+2+3+...+250):2 (aici 2,4,6 se imparte la 2 si la fel si 500)
=2*(250*251):2
=250*251 (asta NU SE CALCULEAZA)
1 5 1