O brutarie a cumparat 100 de saci cu faina a cate 60kg fiecare si 28 de saci cu zahar a cate 50kg fiecare. De cate transporturieste nevoie, daca se pot aduce doarcate 1000kg pe transport? Rezolvare

2

Răspunsuri

2014-02-17T17:42:34+02:00
100 ori 60=6000
28 ori 50=1400
6000+1400=7400
7400:1000=7 rest 4
Problema e de clasele 1-4, nu cred ca stiu ce e ala rest
si intrebare e cate drumuri
sa te vad cum mergi tu de 7,4 ori sa iei o paine
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-17T17:43:17+02:00
1) Cate kilograme au 100 de saci de faina?
100*60= 6000

2) cate kg au 28 de saci de zahar?
28*50=1400

3) cate kg de zahar si de faina s-au adus in total?

6000+1400=7400

5) Cate transporturi sunt necvesare pentru a aduce faina si zaharul?

7400=7000+400
7000:1000=7 transporturi si mai raman 400 de kg care vor fi aduse in alt transport

Raspuns:

8 drumuri - 7 a cate 1000 de kg
- 1 de 400 de kg