Răspunsuri

2014-09-24T18:02:11+03:00
Carte-File, pagini, coperta, litera, scoala, matematica
instrumente muzicale-toba, chitara vioara, cimpoi,pian,trombon
lumea micilor vietuitoare- fluturele albina paianjenul
misterele lumii care ne inconjoara-curcubeele
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T18:03:15+03:00
Carte-file,capitole,pagini,cuvinte,autor,insigna,coperta
instrumente muzicale-pian,clape,microfon,muzica
lumea micilor vetitoare-furnici,musuroi,provizi,regine
misterele lumii care ne inconjoara-nedeslusiri,mistere,intrebari