Răspunsuri

2014-09-24T17:45:05+03:00
Fiecare om trebuie sa fie un bun crestin in primul rind sa stim despre cel ce nea creeat na va ajuta sa stim despre vetile sfintilor
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T17:46:05+03:00
Invatam religia la scoala penru a intelege multe lucruri importante din biblie. De ce s-a rastignit Isus pe cruce?Pentru pacatele noastre. 
Aceasta  - materie - ii poate ajuta pe unii copii mai obraznici/rai multe lucruri si le poate schimba comportamentul.Religia este la fel de importanta ca celelalte materie . Sunt unii care considera ca in ora aceasta , poti glumi , rade , prosti.. Insa nu poti , ar insemna lipsa de respect fata e profesor . Religia mai este importanta , deoarece ne invata pe fiecare ceva nou , despre religia noastra. 
In concluzie , religia este foarte importanta si consider ca ar trebuii sa fie tratata ca alte ore.
2 5 2