Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T18:04:55+03:00
C+M=160
M+I=134
C+I=146
 le adun
2C+2M+2I=160+134+146
2(C+M+i)=440
C+M+I=440:2=220
I=220-160=60
C=220-134= 86
M= 220-146=74
28 4 28
2014-09-24T23:46:40+03:00
C=a,,,M=b,,I= c    a+b=160,,b+c=134,,a+c=146  (a+b)+(b+c)+(a+c)=160+134+146  2a+2b+2c=440  ,,2(a+b+c)=440  a+b+c=440:2=220      160+c=220,,c=220-160=60,, c=60  b+60=134  b=134-60=74  b=74    a+60=146  a=146-60=86  a=86
13 4 13