Răspunsuri

2014-02-17T17:34:58+02:00
Schita-creatie epica, in proza, de mica intindere, cu o actiune sipla, limitata la un eveniment semnificativ in viata unui personaj.
basm- creatie epica de obicei in proza , in careactiunea are la baza coflictul dintre fortele binelui si cele ale raului cu victoria binelui

1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-17T17:43:49+02:00
Schita este specia genului epic in proza de mica intindere cu un singur fir narativ semnificand un singur epsod din viata personajelor. Cadrul de desfasurare al actiuni este restrans, iar personajele sunt reduse.
 Basmul este specia genului epic in proza de mare intindere in care elementele reale se impletesc cu cele fantastice, la actiune participand personaje cu puteri supranaturale , reprezentand binele si raul in final castigand binele. ( este lunga dar are toate cele necesare)
 Opera lirica este opera literara in care gandurile ideile si sentimentele autorului sunt transmise in mod direct prin intermediul eului liric.

Bafta la simulare daca esti A VIII-a
1 5 1