Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T17:16:35+03:00
Broasca, ochi, mare,sare, corn, adica cuvintele astea au mai multe sensuri ... ;)0 te-am ajutat cat de mult am putut.. !! imi pare rau daca nu este raspunsul pe care-l doresti!! :)))
Uite aici :
Broasca de lac / broasca de la usa , ochi de la om {orice altceva} / ou facut ochi , Esti mare / Marea este sarata , eu pun sare in salata / broasca sare .
2014-09-24T17:21:40+03:00
Broasca de lac / broasca de la usa , ochi de la om {orice altceva} / ou facut ochi , Esti mare / Marea este sarata , eu pun sare in salata / broasca sare .