Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-20T02:14:13+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Statul sunt eu: Avea putere totala asupra tuturor puterilor politice in stat: cea juridica (putea sa judece pe cine dorea), legislativa (dadea legi la discretie), militara (avea drept de a declara razboi si a semna tratate) etc.  In zilele noastre s-ar traduce printr-un stat dictatorial, autoritar.
24 4 24
2014-02-20T04:55:27+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Această afirmație indică, după cum deja s-a precizat, un regim totalitar. Însă, după părerea mea, este utopică propoziția pentru că nu poate un singur individ să le facă pe toate. Lui i s-a creat o falsă impresie despre puterea 'ego-ului' de către cei din jurul său pentru a avea libertatea de a face ce vor în umbra regelui lor. Oricum ar fi, tot la regim totalitar ajungem.
8 4 8