Răspunsuri

2014-09-24T17:11:52+03:00
Mi-am cumparat o carte de colorat!
Bunica imi spunea mereu"Ai carte ai parte".
Albumul era intocmit precum o carte.
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T17:13:04+03:00
A citit cartea in scurt timp ( manual)                                                                                     I-am scris bunicii o carte de Craciun.(scrisoare)                                                                    Jucatorii urmareau fiecare carte.( carti de joc)      
2 4 2