Răspunsuri

2014-02-17T17:25:10+02:00
CCM: Cum, In ce fel;
CI: Cui;
CD: Pe cine, Ce
in clasa a VIII nu o sa mai folositi notatia asta [CCL];[CCT];[CCM] deoarece o sa insemne altceva...... .o sa insemne o propozitie circumstantiala de mod,de timp,de loc(CCM,CCT,CCL)
o sa notati cu litere mici
cct,ccl,ccm
eu sunt in clasa a VIII si folosesc cu litere mari nu mici
ai invatat propozitiile subordonate
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-17T17:25:21+02:00
complementul circumstanțial de mod este complementul circumstanțial care arată cum se desfășoară o acțiune sau arată cum se înfățișează o însușire. Răspunde la intrebarea cum?. Arată tipul de context în care o acțiune se desfășoară, în special modul în care aceasta decurge.
Exemple
Afirmație:- Problema s-a rezolvat de la sine. - Cum s-a rezolvat problema? Afirmație:- Îi chinuie până la exasperare. - Cum îi chinuie?


Complementul indirect cu prepoziție (pe ce?, cu cine ?, cu ce ?, de cine ?, de ce ?, pentru cine ?, pentru ce ?, despre cine ?, despre ce 

Complement direct poate fi determinat folosindu-se întrebările: pe cine? sau ce?


6 4 6