reprezentati sub forma de fractii ordinare numerele urmatoare : 0 , 14 ; 5,7 ; 0,0018 ; 0, (5) ; 0, (0012) ; 54, 5 (43) .

2
140supa 100, 57supa 10,19 supra 10000, 5 supra9 , 12 supra 9999, 54 de integi 543-5 supra 990
multumesc

Răspunsuri

2014-09-24T17:10:49+03:00
0,14=14/100=7/50
5,7=57/10
0,0018=18/10000=9/5000
0,(5)=5/9
0,(0012)=12/9999=4/3333
54,5(43)=54543-545/990=53998/990
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T17:13:03+03:00
0,14= 14 / 100        ;  5,7 = 57/10     ;  0,0018= 18/ 10000          ;   0,(5)= 5/9    ; 0,(0012)= 12 / 9999    ;  54, 5(43) = 54 de intregi 543-5 / 990 = 538/ 990                                                     

asta / inseamna supra