folosind o parghie de genul I trebuie invinsa o fortza rezistenta de 40 N.stiind ca bratul fortzei rezistente reprezinta 2/5din bratul fortzei active si ca randamentul parghiei este de 80% determina fortza activa

2
va rog ajutatima deoarece risc sa primesc un trei
Acum,sau maine?

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-17T17:29:21+02:00
Uite,deci faci egalitatea de momente de rotatie fata de punctul de sprijin al parghiei si:
Mfactiva x randamentul =Mfrezistenta;sau 
F x d x 8/10=R x 2/5 x d deci F e egal cu :F=R x 4/10 / 8/10 sau F= Rx 4/8=40/2=20N

mersi amigo daMF=marimea fizica?
momentul fortei
ohhhhhhh
ms mult si maine
  • Utilizator Brainly
2014-02-17T17:45:55+02:00
20N............................
mersi Silvia2000 dar m-a ajutat deja CH1 dar orcum aveam nevoie si de explicatie
ok.........