Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-17T17:20:32+02:00
Dativ:
Noua ne zice ca suntem cei mai buni.
Voua nu va este frica de caini.
Lor le spune poezia cu un ton rastit.
Acuzativ:
Pe noi nu ne pune sa raspundem la ora.
Pe voi va scoate la tabla primii.
Pe ele nu le asculata la istorie.
34 4 34
da mi le modifici(propoziti) incat aceste pronume sa aiba cazul dativ iti raspunsul cel mai bun
Le-am modificat.
poti sa le scri si pe cele in acuzativ te rog , nu am observat cand ai schimbat , scuze
Gata!
2014-02-17T17:31:31+02:00
Dativ: noua ne zice ca suntem nostimi,voua nu va mai place inghetata,                                      acuzativ:pe noi nu ne lasa sa dam la cos,pe voi va alinta primi,ele nu ne lasa in pace.                                                                             
15 4 15
da mi le modifici(propozitiile) incat aceste pronume sa aiba cazul dativ iti raspunsul cel mai bun
e bine acum?