Ex1 efectuati apoi verificati prin proba 230+160 373-141 253+126 987-433 897-782 356+232 ex3 aflati si scrieti
A)CU CE NUMAR TREBUIE ADUNT 259 PENTRU AOBTINE473
B)CE NUMAR TREBUIE SCAZUT DIN491 PENTR A OBTINE315
C) DIN CE NUMAR A FOST SCAZUT 27 PENTRU AOBTINE228

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T16:39:25+03:00
230+160=390 373-141=232 253+126=279 987-433=554 897-782=115 356+232=585

1 5 1
2014-09-24T16:42:04+03:00
1)230+160 = 390. 390-160 = 230
373-141=232. 232+141=373
253+156=409. 409-253=156
987-433=552. 552+433=987
897-782=115. 115+782=897
356+232= 588. 588-232=356
2)a)x+259=473 => x= 473-259 =>x=214
   b)491-x=315 => x= 491-315 =>x= 176
   c)x-27=228 => x= 27+228 => x= 255