Intr-o cutie sunt 481 de bile rosii ,galbene si negre . Bile galbene sunt cu 36 mai multe decat bile rosii , iar bile negre sunt de 3 ori mai multe decat cele rosii .
Cate bile sunt din fiecare culoare ?

2
egalam partile. 481-36=445 , aflam bile rosii? 445
445*5=89 bile rosii , aflam bile galbene? 89+36=125 bile galbene , aflam bile negre? 89*3=267 bile negre
sper sati fie de ajutor, dar sati faci segmentii

Răspunsuri

  • v24
  • Începător
2014-02-17T17:18:30+02:00
X+x+36+3x=481
5x+36=481
5x=481-36
5x=445
x=445:5
x=89
x=bile rosii
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-17T17:18:55+02:00
G=r+36
n=3r
r+r+36+3r=5r+36=481 ⇒ 5r=445, r=89, g=89+36=125, n=3r=267
89 bile rosii, 125 galbene, 267 negre.
1 5 1