Răspunsuri

2014-09-24T16:43:02+03:00
2x+1 apartine divizorior lui 21
2x+1 apartine {1,3,7,21,-1,-3,-7,-21}
2x+1=1  x=0
2x+1=3 x=1
2x+1=7 x=3
2x+1=21 x=10
2x+1=-1 x=-1
2x+1=-3 x=-2
2x+1=-7 x=-4
2x+1=-21 x=-11
x apartine {0,1,3,10,-1,-2,-4,-11}
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T16:45:02+03:00
Exercituiul se rezolva asa:
Daca 21 supra 2x+1∈ Z de aici rezulta ca 2x+1∈ D(divizorilor) 21si rezulta ca:2x+1∈ {-21,-7,-3,-1,1,3,7,21} si rezulta mai departe ca:2x∈{-22; -28; -24;-22;0; 2; 6; 20} si rezulta in continuare ca : x∈ { -11; -14; -12; 1; 3;10} Si gata!! Sper ca ti-am  fost de ajutor...:***
1 5 1