Ludwig van Beethoven, unul dintre cei mai mari compozitori ai lumii, a fost incapabil sa-si auda propria muzica pentru cea mai mare parte a vietii sale adulte.Nascut in Germania, la Bonn in 1770, Beethoven a inceput sa-si piarda auzul in 1802 iar in 1818 a devenit complet surd. Creatiile sale muzicale ca Simfonia a III-a si Simfonia a IX -a au depasit conventiile clasice traditionale impuse de creatiile lui Hazdn si Mozart.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T16:34:53+03:00
S-a nascut in 1770 in Bonn, Germania.A inceput sa ia lectii de muzica in jurl varstei de 10 ani. Bethoven reuseste sa castige favorurile aristocratiei vieneze prin concerte private.
Este unul dintre cei mai mari compozitori din istoria muzicii. Este considerat un compozitor de tranzitie dintre perioadele clasica si romantica ale muzicii.
El moare la 26 martie 1827, in urma unei boli de ficat.
3 5 3
2014-09-24T18:00:02+03:00
Ludwig van Beethoven, unul dintre cei mai mari compozitori ai lumii, a fost incapabil sa-si auda propria muzica pentru cea mai mare parte a vietii sale adulte.Nascut in Germania, la Bonn in 1770, Beethoven a inceput sa-si piarda auzul in 1802 iar in 1818 a devenit complet surd. Creatiile sale muzicale ca Simfonia a III-a si Simfonia a IX -a au depasit conventiile clasice traditionale impuse de creatiile lui Hazdn si Mozart.
1 2 1