Indentifica complementele din textul urmator :
Cu leganari abia simtite si ritmice incet -incet
Pe pajistea din fata casei caisii zarzarii si pruni
Invesmantati in haine albe se clatina in fata lunii
Stand gata parca sa inceapa un pas usor menuet

2

Răspunsuri

2014-09-24T16:25:48+03:00
Cu leganari,abia simtite ritmice incet pe pajistea  invesmantati  in haine stand  un pas usor

Cel mai inteligent răspuns!
2014-09-24T20:26:34+03:00
Simtite ritmice incet pe pejistea casei zarzari albe lunii un pas 

1 5 1